GTA:SA Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (redigerat) Hey om du tycker om GTA:SA skriv det här och berätta var du har kommit och var några SKÖNA ställen ligger .m.m. ....Om du inte gillar GTA:SA så skriv bara [****] så där.....Hoppas det blir många som gillar den NYA sköna spelen ....Jag har gjort 13 uppdrag och har 8,45% hur mycket har du skriv allt här hur din gubbe ser ut :: Min gubbe: Silver kedja Elvis presly Hår Militär byxa Svart t-shirt Hip-hop skor Guld klocka Röda glas ögon Mustach Bilar: Hoppande bilar 2 St Hotring Racer 5 St Taxi 1 St Annat: Crossar 3 St Bågar 2 St Vespor 1 St Och så vidare......... Redigerat 4 November 2004 av GTA:SA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag har klarat typ 17% min gubbe har rosa mohawk, blue jeans, grön munktröja. 3 MC och 1 cross och en sportbil! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 rosa mohawk. blir inte det kanska fult på han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA:SA Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 rosa mowhak .....LOL jag tycker det är sk** fult jag gjorde det en gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 jag har klarat 50 procent har blå skorta gröna jeans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg