jag vet att den kommer att heta zelda and the four sword adventure... och den kommer komma ut i 2005-01-07
The Legend Of Zelda
Nej inte FSA. Det är ju spelet som har typ gameboy grafik.
Ja vi snackar för tusan inte om Gameboy,detta e ju Gamecube forum :P
Vi snackar om det nya Zelda spelet som kommer ut nästa år med sk!!t grym grafik o.s.v. kolla bilderna ovanför så fattar'u"
Four swords adventures är till Gamecube. Men jag menade att det har typ GBA grafik.
hmm? spelet kommer ägaaa
Ja just det,glömde det :PFour swords adventures är till Gamecube. Men jag menade att det har typ GBA grafik.
the legend of zelda hmm?? försök komma på super häftiga namn
och häftiga saker som borde ändras..
ÄNDRAS: link hans dräkt borde inte vara grön jag tycker det vore häftigare med vit ellr svart och att bossen är någon annan än ganondorf.
HÄFTIGT NAMN: The legend of Zelda....... tha sword horse ridning game
Nej, Ganondorf är bäst. Jag tycker också att man borde typ kunna ändra dräkt, men grön borde man också kunna vara. Jag skulle vara typ vit.
ellr kanske genomskinlig?
Osynlig. Det skulle också vara coolt om man typ kunde vara flera karaktärer, typ Zelda och Sheik.
mm men man borde kunna vara tingle
Ja, springa runt och sälja kartor :rolleyes:
asså jag pratade med nintedo dom håller på med en ny konsool (kan va nexus) info kommer snart nästa år! :lol: sry back to topic~
hmm asså vad borde finnas kvar från dom gamla zeldaspelen
Jag har läst nånstans att grottorna och templena kommer att ses uppifrån, som i dem gamla zelda-spelen, och när man möter en fiende så går kameran tillbaka bakom Link.
ok en bild till
häftigt?
jag har den!!
Har vad? Bilden?
ja,jag hoppas att de inte är speletHar vad? Bilden?