spelet är ju inte färdig utvecklat än ;) <_<
The Legend Of Zelda
Värför inte? :huh: Det är ju superbra grafik.(K.K. Slayer @ 08/11-2004 20:41:23)Har vad? Bilden?
ja,jag hoppas att de inte är spelet
Va??Va snackar du om???(_Master_Sword_ @ 08/11-2004 19:01:35)(K.K. Slayer @ 08/11-2004 20:41:23)Har vad? Bilden?
ja,jag hoppas att de inte är spelet
Värför inte? :huh: Det är ju superbra grafik.
Du sa ju att du hoppades att bilden inte var från spelet. Och då frågade jag värför för jag trodde du tyckte grafiken var dålig.
Men nu fattar jag, du menar förpackningen, eller?
äh nån sa att det skulle komma första kvartalet 2005 men om det inte stämmmer så ååååh vad länge undra om 2005 blir ett lika kast gc år som 2004 eller det är ju nu de bra spelen börjar komma november alltså(metroid 2)
nej,jag mena att ja hoppades att han inte skulle ha speletDu sa ju att du hoppades att bilden inte var från spelet. Och då frågade jag värför för jag trodde du tyckte grafiken var dålig.
Men nu fattar jag, du menar förpackningen, eller?
back to topic?
kanske.....The Legend Of Zelda:The Triforce
vad e det?
om du inte vet vad Triforce är ligger du illa till
jooo jag har nyaste zelda!
jättekul <_<jooo jag har nyaste zelda!
skoja ju baraom du inte vet vad Triforce är ligger du illa till
joo jag har den JAPANSKA VERSIONEN!!!
men spelet är ju inte klart <_<
jooo i japan!
Nej den kommer till japan nästa år, i mitten av året, och det kan jag bevisa.
byt signatur för du är ingen expertjag vet att den kommer att heta zelda and the four sword adventure... och den kommer komma ut i 2005-01-07
fsa är ett helt annat spel <_<
jag längtar efter det spelet..man kan ju slåss när man rider häftigt!!Bara jag har pengar då för att jag ska ju köpa Nintendo DS när det kommer ut...
ofta du har spelet golden mewto