💬
Logga in
Fuska.se

The Legend Of Zelda

101 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Jag har tänkt lite nu och kommit fram till att spelet kanske inte kommer hit förrän 2006 ungefär.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #62

joo det kan stämma

Nivå 6 · Fuskare

Synd men sant. Eftersom det kommer till japan ungefär vid jul nästa år. Och det brukar ta ett långt tag innan spelen kommer hit.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #64

japp det e säkert försenat men DEAM okså

10 Nov 2004
Nivå 7 · Fuskare

mm verkligen

varför kan de inte komma nu :(

Tyvärr kommer inte spelet till GC...

Nintendo har beslutat att sluta tillverkning av Game Cube...

Kommer till nästa Nintendo-konsoll istället

Nivå 6 · Fuskare

Gör det ju inte. På vilken dålig sida har du läst det. Det kommer till GC. Dem har ju redan gjort typ hela spelet. Så dem kan ju inte bara byta konsoll och göra om spelet från början.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

de gjorde dom med star fox adventures,eternal darkness och även metroid prime

Nivå 6 · Fuskare

Va? dem spelen har ju redan kommit.

Nivå 6 · Fuskare

ja, men från början var de tänkt att dom skulle komma till n64

Nivå 2 · Novis

kan vara sant men jag tycker att två zelda spel per konsoll är en bra rutin och jag tycker att link borde få en lättare rustning över de gröna kläderna eller att man har det gröna kläderna typ större delen av spelet men sedan inann final battle mot ganondorf attt man får en rustning skulle vara grymmt

Nivå 6 · Fuskare

dom ska inte alls sluta tillverkningen av GC spel..Säg en sida där det står det säg en så tror jag dig,det måste vara en bra också inge forum!jag pratar till boddy orr eller vad han heter...

Spelet kommer i höst 2005 i Japan och Jul i Europa..står alla fall på deras hemsida när den japanska kommer så jag gissar ungefär att det är så..

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

kan vara sant men jag tycker att två zelda spel per konsoll är en bra rutin och jag tycker att link borde få en lättare rustning över de gröna kläderna eller att man har det gröna kläderna typ större delen av spelet men sedan inann final battle mot ganondorf attt man får en rustning skulle vara grymmt

Nej ingen rustning eller nåt! Link är bra spm han är.

Men det finns redan 2 zelda till GC. TWW och FSA.

Dem kommer inte att flytta över den till en annan konsol. Spelet är ju nästan färdigt, dem ska bara sätta in dem sista grejorna.

Nivå 0 · Nykomling

Jag vet ej ifall nån redan sagt de här för ja orkar inte läsa allt, men här är en quicktime film att dregla över (jag tror att det var det här spelet ni menade

http://www.nintendo.com/gameminiav?gameid=...81-8f72874aee2e

Nivå 5 · Fuskare

Jag är inte 100% säker men jag tror att det nya Zelda spelet kommer heta

The Legend Of Zelda: "The Return Of The Legend"(Legendens återkomst)

Om det inte e så att den kommer heta det så e detta ett tips på vad det kan heta isåfall" :P

Nivå 6 · Fuskare

Jag har visat den trailern en gång i en annan tråd. Men typ ingen har Quicktime (inte jag heller). ska försöka hitta en sida där man kan se den med Windows Media Player. Jag har laddat ner den men den är för stor att lägga ut.

Den är bäst, lugnt bättre än alla bilder. :lol:

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Asså den trailern e gammal jag såg den typ vid somras eller i typ i början av hösten,jag har QuickTime och jag har sett trailern den e fett cool faktist" :D

Nivå 6 · Fuskare

Ja, men det är många som inte har sett den.

Egentligen ångrar jag att jag såg den. Jag började bara längta ännu mer.

11 Nov 2004
Nivå 7 · Fuskare

mm precis

men det ger en bra bild av spelet

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #80

försök hitta trailern

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in