rulda Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (redigerat) :blink: jag har letat och letat men jag kan inte hitta det någonstans. HS-Mode till cs. Ni vet när man öppnar en server för några kompisar men man vill att man bara ska dö av hs... hur fixar man sånt? behöver hjälp så snälla hjälp mig Redigerat 4 November 2004 av rulda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 "skaffa ogc?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 smart! INTE! han vill ha en.. spelform där man bara kan dö av hs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Förstår det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 ja... och med ogc får man ju inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rulda Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (redigerat) hmm vad e ogc? :blink: å föresten... inte han, hon! Redigerat 4 November 2004 av rulda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 hmm vad e ogc? :blink: å föresten... inte han, hon! flåt.. kom bara automatiskt.. :lol: ogc e typ fuskensfusk i cs.. fast det funkar inte till det du vill ha det till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
W3z3R Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 grabbar svara på hans fråga istället, aja nu till din fråga det finns på www.amxmod.net sen laddar du ner amxmod och laddar ner headshot mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.