Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Eponas song får du när du är liten och visar Ocarinan för tjejen som matar Epona då, Epona får man när man är stor, man ska ha någon ridtävling men jag kan inte heller få den! :(

Skrivet

du ska först lära dig eponas song...sen när du blivit stor så ska du till Lon-Lon ranch och spela eponas song..då kommer Epona...sen rider du på Epona och pratar med Ingo (han som är elak)...om du pratar med honom 2 ggr kommer han att utmana dig på ett lopp för 10 rupees eller annars var det gratis..sen när du vinner loppet (använd 5 morötter eller 6 sen väntar du tills alla kommer tillbaka sen tar du 6 morötter till osv.) så ska du hoppa över stängslet som Ingo stängt...sen kan du använda Epona över hela Hyrule

Skrivet

Om man klarar 50sek ska man ju få något, och jag klarade 49sek men hon säger bara att det är något för tungt och att hon ska ge det i huset. Hon ger mig inget ju! :(

• 3 veckor senare...
Skrivet

det är faktisk 6 stycken, dom kommer tillbaka efter ett tag, det är bäst att anvaända alla utom 1 och låta ladda upp, så har man 1 i reserv om man skulle behöva snabbrush

• Skapa ny...