Gäst Bobby Orr Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Vilken är din favorit spelare i amerikansk fotboll och vilket är ditt favoritlag?? Jag säger Kurt Warner och St. Louis Rams Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 har la ingen speciell favvostjärna men jag hejar på Pittsburgh Steelers och i andra hand Green Bay Packers. har jag nån som jag giller mer än de andra är det la brett favre i packers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Han är bra som f*n!! En av 3 aktiva Quarterbackar som finns på topplistan! Över 300 av hans passar har följts av en touchdown. Favre kommer slå Marino där. Men det kommer inte Warner att göra :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 har ingen favvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.