GTA:SA Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Berätta om din gubbe .. Min gubbe: Silver kedja blonde inbackade flätor Militär byxa Svart t-shirt ibland igen jag visar min tatoo istället Klocka värd 750 Boxning skor cross hjälm bågehjälm Rag low my ride bil cross båge 5 Hus Fylt på muskler fylt på stamino halva på respekt halva på sex copped 3 miljoner 10 tatoo Och mer saker ....... Berätta om din GUBBE .....Som jag har gjort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Okrj..:P jag har fullt på allt.. dt dyraste grejjerna på gubben.. max pengar å så.. alla hus.. en massa rå stajlade bilar.. äger hela staden o fullt med gäng medlemmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 om jag hade en GTA: sa gubbe skulle han va vit. Det enda de svarta gör på GTA är att döda de vita(rasism). Jag skule vilja att han skulle vara vit för att jag själv är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 men på den tiden var det hat mellan svarta och vita i amerika! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=31204 <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg