Zofie Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Hejsan, asså jag har läst på fusk, det handlar om när man ska gå till alla gibdos och ge dem saker.. jag har alla saker men det är ingen som vill ha bomber!! det var en som ville ha varmt vatten jag skaffade det och gav honom, och när jag kom in i det rummet var den en kossa där, det kan ju inte vara rätt eftersom jag skulle slåss mot en häxa... vem ska ha bomber då?? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 fel forum.. skriv i nintendo forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 När man kommer längre in i brunnen så är det en som frågar efter bomber. Testa alla dörrar, jag kommer inte ihåg hur man skulle gå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 du skall ta mjölk av kossan iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Men man ska väl inte slåss mot en häxa där inne? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg