Gäst virrs Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Hur många har klarat ut GTA SA?? jag har dt.. dt va ganska jobbit i slutet:P menemne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 har du klart alla 150 uppdraga :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 och hittat alla ostron sprejat alla klotter grejor?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaSanAndreas Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 VISST! HHAHAHAHAHAHHA D KOM UT FÖR EN VECKA SEN :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 here gud vad är snabba :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 VISST! HHAHAHAHAHAHHA D KOM UT FÖR EN VECKA SEN :D kanske kör 24/7.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gogs Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Hur många har klarat ut GTA SA?? jag har dt.. dt va ganska jobbit i slutet:P menemne vadå da....var det inge jobbigt i början och nära slutet eller??????? ;) <_< :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 det är typ omöjligt om du inte har fuskat med action replay eller gameshark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 ja jag har klarat ut dt... dt e så gott som klart:P fast jag har inte hittat alla spray o ostron grajerna:P.. men men.. dt kom ju sån där rullande text när jag va klar å så så då måste man ju ha klarat ut spelet+ att jag inte har nåra uppdrag kvar att göra:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 jag har bara gjort 18% och har spelat ganska mycket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag har inte köpt det än! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 SKA KANSKE FÅ DET IMORGON :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg