Zofie Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Asså, jag har skaffat alla saker, och gett alla.. men det var en som inte ville ha bomber! jag testade med mjölk men han ville inte ha det heller.. han sa: "Somthing that can mellt ice.." och något, så jag testa varmt vatten och det funka. Men när jag kom in i det rummet där det skulle vara en häxa, så var det en ko.. Det kan ju inte vara rätt precis.. Vem är det som ska ha bomberna?! :( Jag är tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 mmmm du måste ha missat ett rum då...får kolla igenom alla dörrar å rum igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Öh...exakt VAR i spelet är du nånstans? Jag fattar noll. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 jag tror att det är ikana brunnen vi snackar om och jag tror INGEN vill ha bomber Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag minns att det var någon som frågade efter 10 bomber men jag kommer inte ihåg var. Zofie måste ha missat nån dörr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 har du tagit dejj igenom utan bomberna så strunta i dem...vissa rum behöver man inte gå in i... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg