「ケイーサマ」 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 (redigerat) Skrämmande o_____o; (Bara skojja ^^) Redigerat 5 November 2004 av Natsuo Sakatawa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 fast.. då är nog person som skriver böckerna ännu konstigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Och den personen som gjorde spelet som inspirerade honom att skriva boken! (Skojjar igen ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Hah! En Halo bok! Vilket tjafs. Den enda som har en Halo bok är MeM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Haha XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Och Mem behöver sjukvård... Hur kan man tycka att läsa om spel i en bok är roligare än att spela? Det kanske de inte tycker... men varför lägga ned tid på en bok som handlar om ett spel? Suck... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Kan vara bra om man vill veta mer om storyn bakom spelet eller i spelet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Ja, kanske, men det finns gränser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Hehe, sant ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Tur för dessa männsikor att det kommer en uppföljare. Om jag gillar ett spel, varvar jag det 7 ggr istället. Mycket bättre än att läsa en bok om storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Men då blir boken som en walktrough till spelet. Om det är samma handling så måste han komma ut ur plaiset. Exempel. "NEEEEJ!! JAG ÄR FAST!! Krille(grannen)har väl nån halo bok som jag kan låna. heheh!". Så går det nog till för MeM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Prince of Persia: Warrior Within till mitt Xbox och kanske Splinter Cell: Chaos Theory Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.