cool_man8 Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Har någon nåt bra tips så man inte mår illa när man spelar vissa spel?? Älskar att spela men det är lite surt när man mår illa av vissa spel!! Citera
「ケイーサマ」 Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Tror inte det finns något du kan göra, förrutom att spela dom spelen mindre, kanske sitta längre ifrån TV och inte spela lite mindre? x.x Citera
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Härda... Om det är att kameran snurrar så får du lägga av ett tag, kanske ta en nypa luft, innan du fortsätter. På så sätt kommer du vänja dig efter ett tag. Citera
Zeem Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Inte föra att jag röker men det är ungefär som att röka,Man vänjer sig! Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Jag brukar ta en liten tupplur. Citera
Gäst data-typen Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 15 min paus varje timme Citera
Chihuahua Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Akta dig om du reagerar konstigt, blir yr och/eller mår illa när du spelar. Vissa är mer känsliga än andra mot vad som händer på skärmen, och om det inte hjälper att ta en paus och gå ut och ta en nypa luft så rekommenderar jag att du låter bli att spela. Det kan bli farligt om du har rejäl otur. Citera
Gäst alan.shalaji Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Chiuava eller vad hon nu heter har rätt. Det finns vissa som är känsligare än andra och det brukar stå på spelfodralen. Det kan vara väldigt farligt om du spelar för mycket om du är känslig för min pappa är läkare och har sagt det själv. :wacko: Citera
0013 Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 jag brukar må lite illa men jag brukar få damp på spelet då sen när jag fått utbrottet mår jag bra igen Citera
Piickles Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 mm vissa e överkänsliga mot el.... ( e juh ett magnet/el fält från TV's och massa andra saker.. man kan bli yr om man e överkänslig.. ) så ta en paus ute när du börjar må illa... ps: har prov på det snart med sånt här skit därför kan jag det :P Citera
cool_man8 Skrivet 7 November 2004 Författare Rapport Skrivet 7 November 2004 Okej..tack för alla svar..ska tänka på dom! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.