xpliT Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 När jag sätter mig i helikptern så fastnar spelet och det blir genomskinligt grönt över hela skärmen. Har det hänt så där för någon annan? Vad ska man göra? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 har hänt mig med...irreterande, skärskilt om man inte har sparat spelet..alltså måste man stänga av maskinen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Det har inte hänt mig, men det måste väl vara att skivan vart igång länge och till slut hackar den, det skulle vara min gissning.. Har påträffat lite buggar här o där.. Inte så gött =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 iblan åker han ner i backen. då måste man hoppa flera gånger för att det ska bli som vanligt igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 men har ni flygit dom stora feta helikoptrarna i san fierro? dom ä låsta för mej än så länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 du, vi snackar om gta:sa <_< :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 och vem pratar inte om gta:sa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 dt här e en gta:sa tråd!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 ja.. och du sa att det var någon som inte pratade om san andreas.. vem var deT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 men har ni flygit dom stora feta helikoptrarna i san fierro? dom ä låsta för mej än så länge han började prata om sa när vi pratade om en helikopter i vc nöjd?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 aha... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 ja, dt fanns många buggar i vc när man flög :( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg