MCC Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Det gäller bland annat det här med att göra TU på olika rum i skolan. Jag har följt fusket till punkt och pricka men gör jag TU på Rudholmsskolan blir det bara på skolan som sådan. HUR skulle man kunna välja olika rum? Jag blir galen för jag visste redan att det var Lars innan jag letade fusk men när man ställt alla frågor kommer man ju liksom inte vidare. Så jag fattar heller inte det här med att man kan "välja en huvudmisstänkt" , vart väljer men det??? Jättetacksam för svar!! MCC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 du ska klicka på anmäl vid fusket och vara inloggad i rutan omvanför spelkonsollerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCC Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 ??? Vaddå anmäl vid fusket. Jag menar allvar med frågan och vill verkligen ha svar på hur man kommer vidare etc Tack på förhand, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 sök på google efter en guide och följ den så klarar du det säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.