Get_a_Life Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Hejsan! Jag försökte att göra IOIRULEZ fusket men fungerar ej!! Jag har gjort allt som står på den här sidan som man kan göra. Gick in på hitmancontracts.ini skrev in EnableCheats 1 efter WeatherMultiplier 1.000000 . Men de fungerar inte!! Försöke också med dom dära Trainers eller vad de heter fungerar heller inte... :bah: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 om ett fuska inte fungerara så kanske det beror på att du har skrivit fel. prova att skriva in det ien och om det inte funkar då så tryck på anmäl fusket knappen där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aros Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 jag har fastnat på banna 2 på Hitman...när man har dödat meat king och den där gubben med hornen skall man leta upp en tjej som är dotter till han som gav en tipset...VAR f*n ÄR HON?? *undrar* Pm mig snälla om du vet svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CS_nörd Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Aros.. har du hittat en tjej som hänger upp och ner?? isåfall är det hon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Skulle rekommendera att du letar fusk någonannanstans...Fuska är långt ifrån de bättre fusksidorna som finns. Skriv in dessa i slutet av hitmancontracts.ini: EnableCheats 1 EnableConsole 1 Tryck upp consolen i spelet med §-knappen tror jag det är. Odödlighet: god 1 Osynlighet: invisible Alla vapen och saker: giveall Vapen och ammo: give some Oändligt med ammo: infammo Byt bana: end level Spawna en sak: give [sakens namn] Sakers namn: weapon_ak47 weapon_aug weapon_awp weapon_deagle weapon_elite weapon_famas weapon_fiveseven weapon_g3sg1 weapon_glock18 weapon_m3 weapon_m4a1 weapon_mac10 weapon_mp5navy weapon_p228 weapon_p90 weapon_scout weapon_sg550 weapon_sg552 weapon_tmp weapon_ump45 weapon_usp weapon_xm1014 Annars kan du trycka SHIFT+ESCAPE för att få upp en fuskmeny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of Disaster Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 jag har fastnat på banna 2 på Hitman...när man har dödat meat king och den där gubben med hornen skall man leta upp en tjej som är dotter till han som gav en tipset...VAR f*n ÄR HON?? *undrar* Pm mig snälla om du vet svaret Hon hänger död i ett rum med en galen man... Jag har problem med uppdrag 5(tror det är det) när nån kille på en båt har en atombomb eller nåt sånt och sticker om han märker en för mycket, det är även en massa poliser och ett mc gäng på banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.