Phantom Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Jag behöver hjälp att få veta hur man får Zack som spelbar karaktär i FFVII.Vet någon en sida där det står är jag VÄLDIGT tacksam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Så vitt jag vet, går det inte att få Zack... Kanske om man har Game-Shark x_X;; Det ända jag har sätt iallafall är att man kan få Sephiroth med egna equip/limit breaks med sig x_x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phantom Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Neeeeh....en jag känner hade en sån lista men han har slarva bort och han kommer inte ihåg sidan :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 du ska köra med cloud aeris och tifa tills du kommer förbi goldensaucer och in i byn i skogen sen ska du lyckas spränga reaktorn som är där och om du lyckas är det ett mirakel för den är redan sprängd!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phantom Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 spränga hur då?Vet du någon sida där det står hur man ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 kort sagt man ska spränga en reaktor som redan är sprängd men sidan kommer jag inte ihåg. Zack kan bara ha buster sword och börjar med omnislash som limit den sista är superomnislash men efter som man inte kan få zack kan man ju drömma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Så sant, man kan inte få Zack, inte änns med Game-Shark koder, och jag kunde varken hitta game-shark koder till NTSC(U.S.A/Kanada och Japan versionen) eller PAL (Australien/Europa versionen) av Final Fantasy 7 x.x; Och om man inte kan få något med en Game-Shark, så går det inte att få på något annat vis >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg