Du ska inte skylla på vincent det v ar du som bröt mot regeln <_<Jag fick en varning för att jag gjorde trippel inlägg i DEN HÄR tråden den här tråden bryter mot några regler. <_< Och nu börjar jag tro att det inte blir något vi kan iaf ALDRIG bli lika bra som habbo. Jag säger bara vincent det är lika bra att lägga ner allt!
Eget Habbo Hotel
Precis!(0012 @ 28/11-2004 11:23:14)Jag fick en varning för att jag gjorde trippel inlägg i DEN HÄR tråden den här tråden bryter mot några regler. <_< Och nu börjar jag tro att det inte blir något vi kan iaf ALDRIG bli lika bra som habbo. Jag säger bara vincent det är lika bra att lägga ner allt!
Du ska inte skylla på vincent det v ar du som bröt mot regeln <_<
Jag skyller inte på vincent! <_< Varför anklagar du mig för att ha skylligt på vincent? :huh:(0012 @ 28/11-2004 11:23:14)Jag fick en varning för att jag gjorde trippel inlägg i DEN HÄR tråden den här tråden bryter mot några regler. <_< Och nu börjar jag tro att det inte blir något vi kan iaf ALDRIG bli lika bra som habbo. Jag säger bara vincent det är lika bra att lägga ner allt!
Du ska inte skylla på vincent det v ar du som bröt mot regeln <_<
Men det är ändå dumt att snylta på någon annans namn sådär som ni gör... <_<(Wacko @ 28/11-2004 10:26:56)Ha STOR bokstav först på ->D<-anne159
Ni fattar inte varför ni kommer få problem ni kommer få ett problem för att ni bara kallar det babbo motel osv...!
babbo motel har ingenting med habbo att göra
Habbo Hotell
Babbo Motel Det låter nästan som habbo men Babbo motel är ej copyrightat
Men "HABBO HOTELL" det är copyrightat så det har ingenting med saken att göra!
Ja precis och nebbig har du sett att jag har skyllt på vincent?(nebbig @ 28/11-2004 13:30:59)(Wacko @ 28/11-2004 10:26:56)Ha STOR bokstav först på ->D<-anne159
Ni fattar inte varför ni kommer få problem ni kommer få ett problem för att ni bara kallar det babbo motel osv...!
babbo motel har ingenting med habbo att göra
Habbo Hotell
Babbo Motel Det låter nästan som habbo men Babbo motel är ej copyrightat
Men "HABBO HOTELL" det är copyrightat så det har ingenting med saken att göra!
Men det är ändå dumt att snylta på någon annans namn sådär som ni gör... <_<
man måste inte göra sulake..blabla.... moin kompis gör egna CS-banor utan å betala :cool:
Jag nhar gjort egna dogfighter banor utan att betala...
dannne skit i tråden m du itte ska va med!!...
låt oss få trubbel om du nu tror att vi ska få d!
Jag vill veta varför ni anklagar mig för att skylla på vincent för varningen!
men baraskit i d så kan du sticka!...så kan vi bli färdiga snabbare...
o då ångrar du att du nånsin slutade!
Jag kommer ALDRIG att ångra mig för att jag slutade...
Kan vi fortsätta prata om babbo motel?
Vincent, vad är det för program du använder??
Flash MX 2004 ???`
Har det men hur gör man spel isåfall?? :blink:
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Till en annan sak: Min syrra undrar om hon kan bli moderator på Babbo motel??
Som test har hon gjort denna här datorn som är en exakt kopia av vår!
Nu är den avslagen framifrån men skickar när den är på också!
Här är den påslagen!!!
vi håller på att göra den från sidan också så att man kan rotera den!
PS: också sidan
Bara så att ni vet jag lämnar tråden för gått så sluta ni ska sluta bråka... Om nå måste bråka så kan ni bråka med mig via PM!
Möbler som jag har gjort:
Babbo Flaggan, Ballong [ Min syrra har gjort den ] BM Soffa [ Nya HC Soffan ] brun stol, Gul exotisk växt, matsalstol, Skärm till dator, Mobil [ Sony erickson ] Tavla Pikachu, tårta...
Ej färdiga: BM fotölj, Nintendo, Spel, Playstation
Här är den roterade skärmen avstängd:
Här är mobilen:
Skulle bara se om du hade svarat på min fråga... Det har du ju inte men bilden LåLMöbler som jag har gjort:
Babbo Flaggan, Ballong [ Min syrra har gjort den ] BM Soffa [ Nya HC Soffan ] brun stol, Gul exotisk växt, matsalstol, Skärm till dator, Mobil [ Sony erickson ] Tavla Pikachu, tårta...
Ej färdiga: BM fotölj, Nintendo, Spel, Playstation
Här är den roterade skärmen avstängd:
Här är Widescreen Tvn
På men asså av är bara svart...
Hade tänkt att man kan byta kanal med fjärrkontroll som kommer snart
Kommer det att bli ett habbo spel eller? jag tror det inte komma att vara såå bra som man tror. Snygga bilder wacko ;)
Tjena Välkommen !Kommer det att bli ett habbo spel eller? jag tror det inte komma att vara såå bra som man tror. Snygga bilder wacko ;)
Danne Du har hoppat av Så Förstör inte vår tråd för att du blev förbannad av nåt.
hejsan alla medlemmar som vill va med :)
Jag har fixat lite nu.
men iallafall jag använder programet flash xm 2004 nånting.
Snygga Bilder...
Ska ha med de :lol: