Forumet är överfint!!
Fasst det borde inte stå ali_jaks forum eller vad det stod, det ska väll vara mer att vi kan diskutera im babbo motel?
Men vincent hur går det med spelet?
Forumet är överfint!!
Fasst det borde inte stå ali_jaks forum eller vad det stod, det ska väll vara mer att vi kan diskutera im babbo motel?
Inget Vidare :SForumet är överfint!!
Jag ¨måste skaffa lite scripts....
och gubbar :lol:
mmmhhh det här går ju bra! :D
Alltså, fattar ni inte att ni får problem med copyright om det heter Babbo Motel? <_<
Jag vill ju byta namn men ingen bryr sig jag fattar det...
ska jag ändra namn till forum.babbomotel??
om vincent vill ha forumet asså...
oxå...kan nån säga hur man får sån graffik på bilderna??
Stön...trippelinlägg... <_<
Jag fick en varning för att jag gjorde trippel inlägg i DEN HÄR tråden den här tråden bryter mot några regler. <_< Och nu börjar jag tro att det inte blir något vi kan iaf ALDRIG bli lika bra som habbo. Jag säger bara vincent det är lika bra att lägga ner allt!
Men va inte så negativ!!!
Men du förstår inte vilka problem ni kommer att få...
Håller precis med dig...Jag fick en varning för att jag gjorde trippel inlägg i DEN HÄR tråden den här tråden bryter mot några regler. <_< Och nu börjar jag tro att det inte blir något vi kan iaf ALDRIG bli lika bra som habbo. Jag säger bara vincent det är lika bra att lägga ner allt!
Man kan ju hursomhelst inte kalla det för BabboMotel, det är ju ett uppenbart copyright-brott...
:P Ok då vet vi det *du hoppar av*Jag fick en varning för att jag gjorde trippel inlägg i DEN HÄR tråden den här tråden bryter mot några regler. <_< Och nu börjar jag tro att det inte blir något vi kan iaf ALDRIG bli lika bra som habbo. Jag säger bara vincent det är lika bra att lägga ner allt!
Men som sagt det tar ju tid..
det är ju bara jag som fixar spelet
så det kan ju ta ett tag...
Ja jag hoppar av man kan ju inte bara göra som du kommer att göra först tyckte jag att nebbig inte skulle lägga sig i men jag fattade vad han menade och att man inte bara kan göra såhär... <_< Hoppas tråden låses för att mer än hälften är spam... Den har spårat ut helt. Hur många år är du vincent? För att kunna sköta någon sånt måste man ju vara minst 18år...
danne... först var du helt med i att vara med, nu vill du bara lägga ner det... ´herregud...
desuttom har babbo motel inget med habbo hotell att göra... :S
Isåfall skulle faketown också stämda för att det "liknar" Habbohotell.. vi bryter inte mot en lag :S
KLAGA!!!!!Stön...trippelinlägg...
och du nebbig du o danne159 ska ni inte va med så stick bara...
blir d problem så e d vårt fel så ni behöver inte bry er!!
så ba stick om i itte ska va med längre!
Ha STOR bokstav först på ->D<-anne159
Ni fattar inte varför ni kommer få problem ni kommer få ett problem för att ni bara kallar det babbo motel osv...!
babbo motel har ingenting med habbo att göraHa STOR bokstav först på ->D<-anne159
Ni fattar inte varför ni kommer få problem ni kommer få ett problem för att ni bara kallar det babbo motel osv...!
Habbo Hotell
Babbo Motel Det låter nästan som habbo men Babbo motel är ej copyrightat
Men "HABBO HOTELL" det är copyrightat så det har ingenting med saken att göra!
Jajaja men nu bryr jag mig inte om tråden. <_<
*hoppas på att tråden låses snart*