💬
Logga in
Fuska.se

Eget Habbo Hotel

569 svar · startad · 🔒 låst

Forumet är överfint!!

Fasst det borde inte stå ali_jaks forum eller vad det stod, det ska väll vara mer att vi kan diskutera im babbo motel?

Men vincent hur går det med spelet?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #322

Forumet är överfint!!

Fasst det borde inte stå ali_jaks forum eller vad det stod, det ska väll vara mer att vi kan diskutera im babbo motel?

Men vincent hur går det med spelet?

Inget Vidare :S

Jag ¨måste skaffa lite scripts....

och gubbar :lol:

mmmhhh det här går ju bra! :D

Nivå 8 · Veteranfuskare

Alltså, fattar ni inte att ni får problem med copyright om det heter Babbo Motel? <_<

Jag vill ju byta namn men ingen bryr sig jag fattar det...

Nivå 7 · Fuskare

ska jag ändra namn till forum.babbomotel??

Nivå 7 · Fuskare

om vincent vill ha forumet asså...

Nivå 7 · Fuskare

oxå...kan nån säga hur man får sån graffik på bilderna??

Nivå 8 · Veteranfuskare

Stön...trippelinlägg... <_<

Jag fick en varning för att jag gjorde trippel inlägg i DEN HÄR tråden den här tråden bryter mot några regler. <_< Och nu börjar jag tro att det inte blir något vi kan iaf ALDRIG bli lika bra som habbo. Jag säger bara vincent det är lika bra att lägga ner allt!

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Men va inte så negativ!!!

Men du förstår inte vilka problem ni kommer att få...

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag fick en varning för att jag gjorde trippel inlägg i DEN HÄR tråden den här tråden bryter mot några regler. <_< Och nu börjar jag tro att det inte blir något vi kan iaf ALDRIG bli lika bra som habbo. Jag säger bara vincent det är lika bra att lägga ner allt!

Håller precis med dig...

Man kan ju hursomhelst inte kalla det för BabboMotel, det är ju ett uppenbart copyright-brott...

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #334

:P Ok då vet vi det *du hoppar av*

Men som sagt det tar ju tid..

det är ju bara jag som fixar spelet

så det kan ju ta ett tag...

Ja jag hoppar av man kan ju inte bara göra som du kommer att göra först tyckte jag att nebbig inte skulle lägga sig i men jag fattade vad han menade och att man inte bara kan göra såhär... <_< Hoppas tråden låses för att mer än hälften är spam... Den har spårat ut helt. Hur många år är du vincent? För att kunna sköta någon sånt måste man ju vara minst 18år...

Senast ändrad:

danne... först var du helt med i att vara med, nu vill du bara lägga ner det... ´herregud...

desuttom har babbo motel inget med habbo hotell att göra... :S

Isåfall skulle faketown också stämda för att det "liknar" Habbohotell.. vi bryter inte mot en lag :S

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Stön...trippelinlägg...

KLAGA!!!!!

och du nebbig du o danne159 ska ni inte va med så stick bara...

blir d problem så e d vårt fel så ni behöver inte bry er!!

så ba stick om i itte ska va med längre!

28 Nov 2004

Ha STOR bokstav först på ->D<-anne159

Ni fattar inte varför ni kommer få problem ni kommer få ett problem för att ni bara kallar det babbo motel osv...!

Senast ändrad:

Ha STOR bokstav först på ->D<-anne159

Ni fattar inte varför ni kommer få problem ni kommer få ett problem för att ni bara kallar det babbo motel osv...!

babbo motel har ingenting med habbo att göra

Habbo Hotell

Babbo Motel Det låter nästan som habbo men Babbo motel är ej copyrightat

Men "HABBO HOTELL" det är copyrightat så det har ingenting med saken att göra!

Jajaja men nu bryr jag mig inte om tråden. <_<

*hoppas på att tråden låses snart*

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.