💬
Logga in
Fuska.se

Eget Habbo Hotel

569 svar · startad · 🔒 låst

Holy shit!

Kolla datumet på tråden!!!

Detta ses mer som en "bump" än ett svar!!!

PS. Tråden ska stängas!

6 Feb 2006

:ph34r: :cool:

Tjena !

Jag Måste Berätta En Sak !

Ni Måste Jobba Som Äkta Bobbor  :lol:

Bakgrunder Nu!

Alltså Jag förstår inte programet flash mx 2004 *nånting sånt hette det*

Man designar Spelet Där !

Men Fattar inte ett Dugg!!

Nån Som Kan Förklara?

jag har flash mx hemma och man kan inte göra 3d spel i de men man kan iaf göra filmer och 2d spel så det är shockwave du behöver fast jag kommer inte ihåg vad de programmet som man gör shockwave spel i hette

Tjena

Jag vet.

Där Kan Vi Fixa Vårt 2D Spel *Som habbo* :

jag vill vara med och skappa egen habbo jag äger! vad heter ni på msn jag heter [email protected]

hej jag vill vara med på att göra en egen habbo hemsida adda mej på [email protected] dom 3 första som börja prata om habbo! :cool: :medieval:

jag vill vara med och skappa egen habbo jag äger! vad heter ni på msn jag heter [email protected]

OKEEEEJ... så du vill "skappa" *skratt* ett eget "habbo jag äger"? *stort skratt*

Och du är?.... 5 år?

15 Jan 2007
Trådstartare #564

Hehe, jag har inte varit online på jätte länge! holy.

Jag vet att det är en gammal tråd men eftersom tråden fortfarande inte är stängd så kan jag ju lika gärna fortsätta posta? :)

Anyway, jag har kommit fram till att man inte behöver göra ett eget habbo hotel spel, istället kan man använda source koder med VB6 och sedan använda packets från Habbo hotel via WPE PRO.

Sedan skapar du en egen client med ditt ip fast Habbo's DCRS filer.

Då du använder packets från habbo så skickas det till client. Själv äger jag en bra habbo server med CFH,MODTOOLS och allt sånt.

För att skapa egna möbler behöver du bara fixa om DCR filerna och sedan hosta på nån host. Sedan fixar du om client filen och länkar till filerna du har lagt upp.

Förresten, du som kallade mig 10 åring, vårda språket :)

Men för h*lvete, slutat bumpa gamla topics, andvänd google, det finns flera emulerade hotell, bara ladda ner en retro server..

Trådstartare #566

Just därför håller vi på att diskutera om det? Läs först innan du skriver nåt.

Stressade mig och anmälde fel inlägg.

Senast ändrad:

Mega93 är tempbannad i 4 dagar pga. en varning, han ville att jag skulle posta en kommentar från honom.

Mega93:

Förresten, du som kallade mig 10 åring, vårda språket  :D

Var det jag som kallade dig 10 åring? Hoppas det så slipper jag upprepa mig själv.

Senast ändrad:

Vadårå?? Vad pratar ni om?? Sj e ja oxå medlem på habbo men.. vadå skapa egna möbler ?? --_--''

Can some1 explain ?? :-p

Kortsagt, han gör ett nytt hotell i flash.

Änsålänge har han inte lyckats.

Vi var ju på bra väg länge sen, med en hemsida och allt, men sen dog det.

16 Jan 2007
Moderator Moderator

Gammal tråd som går offtopic, Låser.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.