Gaby Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Vad tycker ni om the sims 2? Jag tycker att det är toppen! :P Föresten! Har ni några fusk till the sims 2? Bara undrade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaSanAndreas Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Jag tycker d är rätt så tråkigt jobbiga menyer och så så jag ger en 3a av 10 fast d kan bli rätt så kul när man låser in sin sim i ett rum och den inte kan göra nåt så spolar du när den e instängd sen kommer liemannen och dödar han sen är han BORTA! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaSanAndreas Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Splolar Framåt snabbt alltså :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danielsaxin Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 här får du några fusk. 50 tusen-motherlode, rör på allt-moveobjects on, effekt-kod, :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 jovars det e rätt så kul men öppna ögonen och titta efter.. det finns en sånt härt forum.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Vad är kod? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Kod=det du skriver in för att kunna fuska. I the sims 2 måste du skriva in motherlode för att få 50 000 kr på en gång. Fattar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Finns en likadan tråd här. Dessutom finns det ett subforum där vi diskuterar The sims spelen. *Tråd låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg