kiyu Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 hur får man dom dära fiskarna i jolly rogers lagun..(atlantis) som har saker i sej att gå sönder lr "öppnar" sig?!? :huh: och när man står vid jamjars (jolly roger) där kazooie lär sig attackera så finns det på andra sidan gallret en sköldpadda med ett ägg brevid sig och en gång i berget.hur kommer man dit!? :huh: skulle jätte gärna vilja veta d :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_z Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 MEN DÅ SKA DU INTE SKRIVA 1. jag tror du ska skjuta sönder dem med ubåten 2. Skjut ett bomb ägg genom fönstret, om det e det stället du menar du får förklara lite bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kiyu Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 ok, när man kommer in i jolly roger så kan man gå in till jamjars där kazooie lär sig att atackera. (ingången till vänster brevid huset där springskorna är) vid jamjars är den ett galler och backom det kan man se en sköldpadda som ser lessen ut o ett ägg brevid sig, och backom den finns det en gång i berget. förstår du nu? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 ja, du ska skjuta bomb ägg på nåt därinne så det sprängs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kiyu Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 ok..tack så mycket!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 det var så lite, men om du behöver mer hjälp skriv i samma tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kiyu Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 ok ... :) men asså jag hittar inte där man ska ha äggen nån stans :huh: måste bli lite tjatigt det här men ja för står inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 det e lungt men vilket ägg menar du, jag minns inte riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kiyu Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 backom det hära gallret så är det an massa vatten och en liten strand. och på stranden står en "lessen" sköldpadda och en liten bit bort så är ett rosaaktit ägg. o lite längre bort är det nån galen "falig" gubbe. och runt stranden är det ett högt berg och där fins en gång i berget. men jag förstår inte vart man ska skuta spräng äggen på? :huh: det fins lixom inget rund jamjars lr så.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 men såräng ägget skulle du skjuta på en låda genom gallret så en dörr öpppandes på utsidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kiyu Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 man kan inte skuta igenom gallret...o nån låda ser jag inte heller...är du säker på att vi snackar om samma galler? :huh: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg