lövet_91 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Någon som behöver hjälp????? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whiplash Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 hur sjutton kommer man ur fängelset? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 7 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 man ska vinna löpningen på borggården så att man får höra kaptenens dikt. när han läser ska man smyga framtill anslagstavlan och kolla på ett papper där står en kombination till en av de tre böckerna på en bänk i en av dom finns cell nyckeln(mitten)vet ej om man kan ta den direkt..tar man fel blir man torterad och så går det ett år sen får en ny chans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Får man göra en sån här tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whiplash Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 man ska vinna löpningen på borggården så att man får höra kaptenens dikt. när han läser ska man smyga framtill anslagstavlan och kolla på ett papper där står en kombination till en av de tre böckerna på en bänk i en av dom finns cell nyckeln(mitten)vet ej om man kan ta den direkt..tar man fel blir man torterad och så går det ett år sen får en ny chans. jo.. dom har torterat mig i några år nu :( men jag skall försöka... slår på xboxen nu. jag kommer troligen tillbaka strax med fler frågor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 7 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 ok försök med boken i mitten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whiplash Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 (redigerat) ok försök med boken i mittenfunkar tydligen inte första året....jag får ladda om och försöka igen :( aargh. den måste juh byta plats hela tiden, jag har provat alla... joooobbbbiiigggt.... Redigerat 7 November 2004 av Whiplash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 7 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 (redigerat) Du får inte göra "jag kan trådar" <_< coh dessutom var ditt inlägg ovanför mitt onödigt. Redigerat 7 November 2004 av Pippo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Var hittar man hönor att sparka på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Läg ner denna tråd, EFTERSOM att man inte får skapa sånna här trådar !! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whiplash Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 snabb fråga: varför får man inte göra topics som denhär? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg