Hoppa till innehåll

bra hemsida...


Rekommendera inlägg

Alla letar efter en bra pokemon hemsida, och nu ska jag säga en rätt ut så alla vet vad den heter. Gå in på www.serbii.net där hittar du guider, hur man fångar legendariska pokemons och mycket mer! jag rekommernderar den! det finns däremot inte fusk men det är jag glad för! :new_bigcrowd:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla letar efter en bra pokemon hemsida, och nu ska jag säga en rätt ut så alla vet vad den heter. Gå in på www.serbii.net där hittar du guider, hur man fångar legendariska pokemons och mycket mer! jag rekommernderar den! det finns däremot inte fusk men det är jag glad för! :new_bigcrowd:

 

Det finns annars psypoke som har andra guider och som jag tycker är mycket bättre! :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla letar efter en bra pokemon hemsida, och nu ska jag säga en rätt ut så alla vet vad den heter. Gå in på www.serbii.net där hittar du guider, hur man fångar legendariska pokemons och mycket mer! jag rekommernderar den! det finns däremot inte fusk men det är jag glad för! :new_bigcrowd:

 

Det finns annars psypoke som har andra guider och som jag tycker är mycket bättre! :roll:

fy fy donald! skäms du inte? serebii är mycket bättre än psypoke! det finns knappt någon information på psypoke! fast kanske lite mer information om dom legendariska... :new_argue:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla letar efter en bra pokemon hemsida, och nu ska jag säga en rätt ut så alla vet vad den heter. Gå in på www.serbii.net där hittar du guider, hur man fångar legendariska pokemons och mycket mer! jag rekommernderar den! det finns däremot inte fusk men det är jag glad för! :new_bigcrowd:

 

Det finns annars psypoke som har andra guider och som jag tycker är mycket bättre! :roll:

fy fy donald! skäms du inte? serebii är mycket bättre än psypoke! det finns knappt någon information på psypoke! fast kanske lite mer information om dom legendariska... :new_argue:

 

Lite mer information?? Det är trippelt så mycket! Serrebi står det knappt nåt om nånting!

 

Här är rankiningen på sidorna!

 

Serebii: ***

 

Psypoke: *****

 

Gå gärna in på sidorna (Helst Psypoke) Om ni behöver hjälp med nånting på nåt men nu ska vi inte tjata nå mer om vilken sida som är bäst! Alla har olika smak!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...