Sauron Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 jag kan ladda ner från min pappas dator så ungefär 80. a men då är de inte original, de du har e emulator och de är inte snes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Ungefär 5-10 Längesen ja spela tror det va black hawk super mario alla spel i ett sen kommer ja inte ihåg fler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 31 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 7.Nått spel där man slåss och är typ snögubbar och ler klumpar vet inte namnet det spelet heter ClayFighter! ;) och kite det stavas mortal kombat inte mortal Combat! :P jag har typ 19 st.spel Mortal Kombat 1 Mortal Kombat 3 Ultimate Mortal Kombat 3 MegaMan X MegaMan X2 Dragonball z super bouten 1(jag har för det är super bouten 1 det heter nått sånt) fantomen Zelda mickey mania mickey mouse the cirkus mistery(LoL jag vet...) super double dragon donkey kong country donkey kong country 2 donkey kong country 3 nått spel där man är typ en blå kanin super mario world nått långben spel magic sword power rangers(lol) alla dessa är riktiga!sen har jag några spel på datorn ska köpa mera spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 har typ 15 st men jag tar upp de bästa 1.Zelda a Link to the past 2.Shadowrun 3.Super Mario world 1 och 2 vad är super mario world 2?...menar du yoshis island eller? sen super mario 3 finns bara på spelet: mario allstar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 2 spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 ca 30 st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 street fighter 2, mario kart, mario allstar, mario world, lion king, battle toad, super metroid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xboxniklas Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 bara två, super mario bros. 3 och Turtles <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 många typ 40 st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag köpte Super smash tv för 1 krona Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 (redigerat) Super mari Worl lejon kungen (Lion King) Mario Paint Final Fantasy IV Chrono trigger Hocky Donkey kong super mario allstars Bubsy Max å långben (goof troop) sen nått till kommer inte ihåg vad och sen hade ja MegaManX ochså, mende brann upp, de roligaste av dom Redigerat 13 Januari 2005 av MMX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg