Gäst 0012 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (Zingan @ 07/11-2004 23:42:37) hur som helst har jag ritat den här http://www.comiku.com/anime/ky/manga/as02manga02.jpg den funkar ju inte varför det ? HAN HAR TAGIT BILDEN FRÅN EN ANNAN SIDA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Jag visade förut 2 manga bilder förut i en annan manga tråd men min kompis klippte ut bilden och sparade så jag försöker hitta min pärm med alla mina teckningar men morsan hade slängt dem Buhuuuu jag ritade från när jag var 7-8 och nu är teckningarna borta ...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Jag anmäler summened_skull, han har inte gjort bilderna! Om man tittar på sidorna varifrån de kommer så ser man att det han inte kan ha gjort det! han ska kunna franska, och jobba på ett manga teckningsförlag... troligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Jag anmäler summened_skull, han har inte gjort bilderna! Om man tittar på sidorna varifrån de kommer så ser man att det han inte kan ha gjort det! han ska kunna franska, och jobba på ett manga teckningsförlag... troligt? Nix.Dessutom finns det en likadan tråd. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg