Gäst virrs Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag har spelat ganska mkt nu på mitt gta.. jag har fullt på min Uzi grej så dt står hitman där.. men inte **n får jag dubbla... hur ska man göra för att få dt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Det borde typ stå på GTA sajten kolla där eller PREJA dom med en uzi :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 vilken gta snackar du om??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Villket tror du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 du ska inte va tycken!!!! du kunde ju säga vilken gta su snackar om!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 gta :san andreas så klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gangsta__ Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Jag har spelat ganska mkt nu på mitt gta.. jag har fullt på min Uzi grej så dt står hitman där.. men inte **n får jag dubbla... hur ska man göra för att få dt?? man ska köpa uzi när man e i hitman level då får man dubbla uzi :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 va e hitman level??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 va e hitman level??? högsta vapen levelen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Om du syftar på Smg, kan jag säga att man inte kan ha två med detta vapen .. Däremot de två mindre uzina kan man ha dubbel på .. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 kan man ha dubbla vapen i sa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg