Gäst Golden Star Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 när jag ska ladda ner musik till min mp3, då stänger den av sig själv ganska snart efter att jag har satt på den!!! varför?? <_< :( :angry: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Uh, du kanske har virus >.<?:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Det är inget fel på låtarna du laddar ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 va har du för mp3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Det är inget fel på låtarna du laddar ner? än har jag bara kunnat ladda ner en låt, men den fastnade och dt blev ett konstigt ljud, efter så gick låten igen men fastnade vid 29:e sekunden och gick inte vidare... :angry: :( varför? va har du för mp3? dt e en mp-FUB26 från bolaget mpman... känner du igen dt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 byt batterier Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 säger om data-typen. men om inte det fungerar så får du ringa föreaget som du tillverkade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 du kanske måste ha ett program för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 du kanske måste ha ett program för det.. ska man ladda ner dt ir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Det borde du ha fått med när du köpte den tycker jag. Men ring företaget du köpte den av och be om hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 gör den så för att det inte händer nåt och därför stänger av sig själv ir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 gör den så för att det inte händer nåt och därför stänger av sig själv ir? det låter troligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.