Hoppa till innehåll

Hur?


Gäst Golden Star

Rekommendera inlägg

Svaret på fråga ett är att man kör framför eller sidanom henna tills hon frågar om man vill ha nägra goda stunder med henne då trycker man pil HÖGER så går hon in i bilden....o svaret på fråga två är på flygplatsen i san fierro o flygplatsen heter Easter Bay Airport....Lycka till! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet att Crossbear redan har svarat.. Men jag vill bara förtydliga att helikopter kan hittas på alla flygplatser, och på många helikopter pads i städerna .. Det med tjejerna, det är bara att parkera bilen framför en hora, nattetid, och därefter kommer hon fråga "You wanna have a good time", då trycker du höger på styrkorset. Om hon inte frågar, tuta, då frågar hon ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En karta över alla helikoptrar ? En sån har jag inte, och en sån vet jag inte om det finns .. Däremot kan du ju försöka med att köpa Strategi guiden till San Andreas .. Jag ska hålla ögonen uppe efter en sådan karta, om jag hittar en, hojtar jag till :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

var kan man köpa den tidningen då?för jag behöver värkligen den för uppdragen och kartor!!!

 

men bra om du säger till om du har hittat en sån!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Om du kollar på GTAsajten, nyheterna, ser du att det finns en nyhet om strategiguiden .. I denna nyhet finns även en länk till en sida där man kan fixa denna guide .. Dock kostar den 152 kr inkl. moms :P

ok tack :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...