warcraft Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 hur kan jag spela på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 haru en half-life / cs cdkey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 du måste köpa en cs cd-key och ladda ner steam på www.steampowerd.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 du måste köpa en cs cd-key och ladda ner steam på www.steampowerd.com Öhm.. hl cd key inte cs =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Som sagt du måste ha Half Life (och givetvis också cd keyn) och sen kan du då ladda ned Steam.. i Steam gör du ett användarkonto och registrerar din cd key och sen är det bara att köra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
warcraft Skrivet 12 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 jag har cd key Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 har du en cd key så e dt ba ladda ner Steam o skriva in din cd key o börja spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Man måste inte längre ha half life i steam därför half-life finns redan man behöver bara cd key Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Det är bättre att köpa cs eller cz det gjorde jag det dröjde 5 min inanna jag kunde spela cs på internet. och så är det inte olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Eller köp Cz och Cz cd keyn får igång cs 1.6 med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 ladda ner steam o fixa cd key!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.