Gta:san Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Hur köper man cigareter :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 vet ej...kan man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 tror inte dt går... i vc kunde man bara dt på pc versionen, och om man skrev in en kod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Cigaretter kan man inte köpa på San Andreas, om inte cigarett koden funkar .. Om den gör det, så är det ju fint, men köpa går icke ! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 finns dt e cigarett kod på ps2 versionen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Det tror jag, fusk från VC, kan funka till San Andreas .. Det kom jag på när min brors kompis fuskade på det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 men man kan la röka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg