Hoppa till innehåll

Detta Forum

Joy

Rekommendera inlägg

Jag läste informationen om detta bi-forum, och såg att man kunde diskutera allt om GTA spelen inklusive GTA, GTA 2 ... Och angående detta, undrar jag: Har ni tänkt på en sak ? Som typ, att GTA och GTA 2 är till PC ? Men ska det ändå diskuteras här ? Jag vill bara ha ett dugligt svar på detta av Dannie, sen kan ni lämna denna tråd ..

Tack och hej (leverpastej)

//Joy

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, självklart, Dannie, är anledningen till att GTA: SA är bi forum att det är hetaste ämnet, självklart.. Men det var inte det som min fråga var, frågan var, varför GTA 1 & 2 är med här när de egentligen är till PS1/PC...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag ska vara ärlig, ja. Därför att, om vi medlemmar inte får göra trådar i fel forum så ska väl inte moderatorerna gå å göra det? Jag vill inte vara påstridig, men det ligger trots allt i fel forum... Om GTA 1 &2 ska vara ett bi-forum ska det ju ligga i PS1/PC ? :huh: Jag kan inte påstå att jag har fel..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt, Gta 1, 2 etc finns även till Ps1. Detta är ett forum om Gta (till playstation) i allmänhet.

Anledningen till att den hamnade just här under Ps2 är för att Gta:SA är hetaste ämnet.

Trådar om Gta till PC ska alltså ligga i pcforumet, trådar som handlar om Gta1 osv kommer jag godkänna här. Antar att Admin tänkte så eftersom han skapade biforumet så..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...