Joy Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Jag läste informationen om detta bi-forum, och såg att man kunde diskutera allt om GTA spelen inklusive GTA, GTA 2 ... Och angående detta, undrar jag: Har ni tänkt på en sak ? Som typ, att GTA och GTA 2 är till PC ? Men ska det ändå diskuteras här ? Jag vill bara ha ett dugligt svar på detta av Dannie, sen kan ni lämna denna tråd .. Tack och hej (leverpastej) //Joy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 ja, men gta 1 och 2 kom ut på ps1 oxå :bah: :meddum: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Det spelar väl ingen roll ? De är ju fortfarande inte till PS2, och det är där detta bi-forum ligger :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 För att de spelen finns till Ps1 också ja antagligen. Anledningen till att tråden ligger just här är för att Gta:SA är hetaste ämnet. I guess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 ja, dt låter logist.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Jo, självklart, Dannie, är anledningen till att GTA: SA är bi forum att det är hetaste ämnet, självklart.. Men det var inte det som min fråga var, frågan var, varför GTA 1 & 2 är med här när de egentligen är till PS1/PC... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Ja, det undrar jag med.. Ska det inte bara gälla GTA III, GTA:VC och GTA:SA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 ja dt e sant.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 men spela roll ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Om jag ska vara ärlig, ja. Därför att, om vi medlemmar inte får göra trådar i fel forum så ska väl inte moderatorerna gå å göra det? Jag vill inte vara påstridig, men det ligger trots allt i fel forum... Om GTA 1 &2 ska vara ett bi-forum ska det ju ligga i PS1/PC ? :huh: Jag kan inte påstå att jag har fel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 ja, inte så stor sak.. man kan välja att vilket forum man ska posta i om man vill fråga om gta 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Som sagt, Gta 1, 2 etc finns även till Ps1. Detta är ett forum om Gta (till playstation) i allmänhet. Anledningen till att den hamnade just här under Ps2 är för att Gta:SA är hetaste ämnet. Trådar om Gta till PC ska alltså ligga i pcforumet, trådar som handlar om Gta1 osv kommer jag godkänna här. Antar att Admin tänkte så eftersom han skapade biforumet så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg