Swe_DeMoN Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 NEEEEEJ BETAN E SLUT :unsure: :( :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Den öppna EU betan startar väll snart? Då ska jag äntligen få testa spelet =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 ööh...spelet späpps snart å jag hoppas jag får det i julklapp för de verkar kul. min favo e en gnome warlock eller gnome mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 lk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 lk vad menar du med Ik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 ööh...spelet späpps snart å jag hoppas jag får det i julklapp för de verkar kul. min favo e en gnome warlock eller gnome mage Det släpps väll inte i Europa förrän runt jan/feb 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 det ska släppas den 23 november i USA och den 26 januari i Europa har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 lol ok, jag rbry mej int Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 asso stör mig kraftigt att skiten ska kosta! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 asso stör mig kraftigt att skiten ska kosta! :( Det är det värt! Kostar ju en del att hålla ett MMORPG uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (Chain @ 20/11-2004 17:05:14) asso stör mig kraftigt att skiten ska kosta! :( Det är det värt! Kostar ju en del att hålla ett MMORPG uppe. men endo ... vet du hur mycket det kostar då? 30 kr i måndaden så någon.. e det sant så köper jag det lätt fett!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 De flesta liknande spel ligger på runt 110 kr i månaden så det blir nog så mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.