0013 Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 enligt svensk lag är det ju förbjudet med kvarsittning,alltså är era skolor olagliga bara när det är mer än en timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Nej våran skola har ingen kvarsitning fast dom skickar hem en lapp 1 gång i veckan som visar hur mycket man komit försent till alla lektioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 när jag gick i trean så var det 2 som alltid kom försent 10 minuter varje lektion och då la lärarn ihop alla minuter dom kom försent då fick dom sitta kvar på fredag jätte länge :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 brukar inte få kvarsttning men jag brukar inte heller komma försent bara ibland på tyskalektionerna... Och NO ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Jag fick kvarsittning av att vi hade kastat snöbollar på andra så vi fick kvarsittning. >_> ja, vi har samma konstiga regel att man inte får kasta snö boll :huh: , inte ens på kompsiarna :angry: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 vår träslöjds lärare håller oss längre om nån i klassen kommerfösent... som tex om en person kommer 15 min försent så får hela klassen sluta 15 senare...som tur att dt e sista timmen då:p.. som ska sluta 13,55 men vi sluter odtast 14,05-14,10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 vi har kvarsittning.. dom som har det får sitta över varje torsda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Får man verkligen ha kvarsittning? Jag är osäker.... Vilken klass gå du i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Har ni kvarsittning i er skola/Klass..? det har vi >_> om man t ex kommer 5 min för sent,så får man 10 min kvarsittning >_> men det bra är om man kommer tidigare på morgonen så får man plus,om man jobbar då =]. vet inte om vi har kvarsittning och om vi har det... vem kommer??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aykaramba Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 våran skitfröken låser dörren för tidigt i början på lektionen så om man inte vill få frånvaro för hen hel lektion om man är 1 min sen så ska man sparka på dörren tills dom där inne blir less och låser upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Vi får ALDRIG kvarsittnig ( haha ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Just det ALDRIG (dubbel haha) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.