jag fattar inte vad e det för mening med det vad e skilnaden fuskamynt vet jag men fattar inte fuska poäng vad m,enas med det :meddum: :meddum:
och nar blir man ranking 3????
jag fattar inte vad e det för mening med det vad e skilnaden fuskamynt vet jag men fattar inte fuska poäng vad m,enas med det :meddum: :meddum:
och nar blir man ranking 3????
Jag antar att det är gamla vanliga ranking.. 100, 200, 400 osv. Fuskapoäng är för att spammare svårare ska få högre rank!
Jag tycker det är bra
mynt är gamla poäng
Det går lite slöare att gå upp i rank de är kanske därför du inte har fått 3!
Rank 3 när du har 500 fuska poäng
dt tror jag inte för jag skulle fått en ny rank när jag skrev mitt 3200:e inlägg, men jag fick dt inte :(Jag antar att det är gamla vanliga ranking.. 100, 200, 400 osv. Fuskapoäng är för att spammare svårare ska få högre rank!
för mkt varningar?
shark, det är inte inläggen som räknas, det är fuskamynten..
fuska poängen ger rank, fuska mynten kan man köpa för
ja, jag har kommit på dt nu! :bah:shark, det är inte inläggen som räknas, det är fuskamynten..
jag tycker att man ska få ett antal fuska poäng ,(som det är nu) och det är dem man går upp i rank med....
men jag tycker att man ska få 1 inlägg för varje inlägg man gör ;)
Jag undrar varför man inte får poäng/inlägg när man skriver i allmänt forumet... är det för att spammare inte ska skriva blaha blaha?
Nya rankingen e jobbig... <_<
håller med rankerna su*er
Det där med inga inlägg i allmänt & CO har vart länge,mycket längre än dom nya rankernaJag undrar varför man inte får poäng/inlägg när man skriver i allmänt forumet... är det för att spammare inte ska skriva blaha blaha?
Nya rankingen e jobbig... <_<
Väl medveten om detta med tanke på att jag skriver minst 10 inlägg dagligen i allmän, ibland upp åt 30 inlägg. Men inte en siffra ändras...
Jag undrar varför....
Iaf, vad gör fuskamynt, fuskapoäng och inlägg? Vad är det för skillnad? Spelar det någon roll om man har 3000 inlägg eller 300? Är det poängen som höjer rankerna?
Jag tycker det nya systemet är sämre än vad det var förut
Man får väl ett FM för ett allmänt inlägg?
är det poängen eller inläggen som gör att man går upp ranking?
Jag tycker det nya systemet är sämre än vad det var förut
Håller med dig, Xade.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in