Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 jag e på uppdragen i los santos där man ska dansa på stranden och ska hoppa med bilen på nån sorts tävling ;) kan ni ge bra tips hur dt bästa sättet att klara dem..för många gånger gör jag likadant, men ibland står dt BAD och ibland GOOD. PS.e de dt sista uppdragen eller kommer dt fler?jag har gjort alla nadra uppdrag för ryder och smoke, bara dem kvar! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 kommer ett par till uppdrag där men... när de där X och trekant kommer i ringen då ska du trycka på X ifall det kommer ett X i rutan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Det är ganska många uppdrag efter det där.. Och som tips, att man ska trycka på den knappen när den är i ringen är ju självklart (elller?), sen att sätta, är svårare.. Gissa vad jag gjorde ? Jag ställde mig upp, och halvt dansade, så kände jag själv när det passade bra att trycka .. Det ska vara en takt, kom ihåg det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Det är ganska många uppdrag efter det där.. Och som tips, att man ska trycka på den knappen när den är i ringen är ju självklart (elller?), sen att sätta, är svårare.. Gissa vad jag gjorde ? Jag ställde mig upp, och halvt dansade, så kände jag själv när det passade bra att trycka .. Det ska vara en takt, kom ihåg det.. konstigt att dansa själv :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Lägg av ! Det är de inte alls :P det är ju bara gött, man känner "beaten" inom sig.. Dessutom är jag väldans bra på att dansa.. (Eller inte) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 så ska man strunta i ringen eller? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Spela inte dum, skriv inte sådant här bara för inlägg ... Du fattar väl förstås själv att ringen är det viktigaste av allting, det jag menade var, att om man står upp och känner rytmen i sig, så går det mycket bättre, och man får in en mycket bättre takt.. Var det så svårt att förstå ? Hur som helst, efter vad jag skrivit, tycker jag verkligen att ni borde veta allt för att fixa det uppdraget.. Bra att veta: Efter dans tävlingen, ska du köra bilen till Og Loc.. Så att du inte tror att det är slut efter dansen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 ok, men man hinner inte se på nåt annat när man tittar på ringen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 om man har tur så lyckas man få perfect Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 ja, nu har jag klarat alla uppdrag har bara sweet kvar när man ska dansa med bilen, och ett uppdrag för snuten när man ska ta sig in i ett lagerlokal.hur många uppdrag har jag kvar till nästa stad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedamm Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Det är ganska många uppdrag efter det där.. Och som tips, att man ska trycka på den knappen när den är i ringen är ju självklart (elller?), sen att sätta, är svårare.. Gissa vad jag gjorde ? Jag ställde mig upp, och halvt dansade, så kände jag själv när det passade bra att trycka .. Det ska vara en takt, kom ihåg det.. hehe key men jah ska testa det nu :D *hoppas det funkar :P * å efter det har jag nått racing uppdrag som jah sitter fast på några tips???? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 nu har jag kommit till san fierro!!! :lol: yeah... B) snart börjar jag uppdragen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg