jetne_bulan Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Vilket e bäst! PSP eller DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 fel forum <_< PS.jag röstar på PSP :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Haha, snacka om fel forum.. Det skulle du skrivit i övriga konsoller.. Och inte SA Forumet lol :P Annars så tycker jag ju självklart PSP.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 tror att de flesta här röstar på psp :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 du skulle ta omröstningen i forumet övriga konsoller eller i allmänt, för då varierar svaren, här röstar nog 99.9% på psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Som sagt, denna tråd ska ligga i övriga konsoller. Men eftersom det är ett fall av §.1.13 låser jag den istället. För övrigt vill jag uppmana er att anmäla inlägg istället. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg