creemen Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Jag undrar hur långt ni har klarat att åka på bakan eller stoppie eller vilka rekord som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 menar du gta sa då lr??.. njae har inte nåra speciella rekors:S 108,32 på stopie vad jag vet.. bak hjulet vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 har klarat en halv minut på bakhjulet med en mc, så att jag skrapade regeringsskylten B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 108, 32 ? Jo det är en ganska lång tid, synd bara att det är omöjligt.. om du pratar i sekunder asså.. Jag kollade nyss på min stats, och jag såg att på Stoppie var det 10 sek, och på bakhjulet var det skitlänge... 1 minut, kommer ihåg när jag slog det rekordet, jag stegra f*n overkligt bra, lite tur också kanske :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 stoppie vad är det?? när man går på bak hjulet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 När du kör ganska fort, och bromsar så att du stegrar upp på framhjulet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 kan man väl göra på cykel oxå?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 har jag sagt nåt annat ? :P Självklart funkar det på cykeln, man kan stegra på cykel med.. Och dessutom kan man göra något man inte kan på motorcykel - hoppa över bilar! :) Mitt rekord med cykel är däremot lite sämre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 va???hoppa över bilar??coolt, dt ska jag pröva :D :P B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
creemen Skrivet 12 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Sry Jag kunde inte va inne så länge för jag va tvungen å gå och jobba men aja jag har typ åk 2885 meter på bakan men jag har mest gjort uppdrag inte så mycket lek.....sen har jag gjort stoppie över 200 meter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 jag har gjort stoppie i 134 sekunder. det är inte så svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Vet du att, om du skulle gjort stoppie så länge, skulle du behövt luta bakhjulet mot en vägg, och det gills inte.. Om du har gjort det på fria vägen, måste jag konstatera att du ljuger.. För 10 sekunder gjorde jag när jag körde i max.. Och det går inte längre.. Det går asså inte, den ramlar ner efter en kort stund.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg