Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

menar du gta sa då lr??.. njae har inte nåra speciella rekors:S 108,32 på stopie vad jag vet.. bak hjulet vet jag inte

Gäst Golden Star
Skrivet

har klarat en halv minut på bakhjulet med en mc, så att jag skrapade regeringsskylten B)

Skrivet

108, 32 ? Jo det är en ganska lång tid, synd bara att det är omöjligt.. om du pratar i sekunder asså..

Jag kollade nyss på min stats, och jag såg att på Stoppie var det 10 sek, och på bakhjulet var det skitlänge... 1 minut, kommer ihåg när jag slog det rekordet, jag stegra f*n overkligt bra, lite tur också kanske :P

Skrivet

har jag sagt nåt annat ? :P Självklart funkar det på cykeln, man kan stegra på cykel med.. Och dessutom kan man göra något man inte kan på motorcykel - hoppa över bilar! :) Mitt rekord med cykel är däremot lite sämre..

Gäst Golden Star
Skrivet

va???hoppa över bilar??coolt, dt ska jag pröva :D :P B)

Skrivet

Sry Jag kunde inte va inne så länge för jag va tvungen å gå och jobba men aja jag har typ åk 2885 meter på bakan men jag har mest gjort uppdrag inte så mycket lek.....sen har jag gjort stoppie över 200 meter...

Skrivet

Vet du att, om du skulle gjort stoppie så länge, skulle du behövt luta bakhjulet mot en vägg, och det gills inte.. Om du har gjort det på fria vägen, måste jag konstatera att du ljuger.. För 10 sekunder gjorde jag när jag körde i max.. Och det går inte längre.. Det går asså inte, den ramlar ner efter en kort stund..

• Skapa ny...