cool_boy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 jo det går med cykel. man trampar på trycker in fyrkant och drar bak vänstra spaken när han inte kör så snabbt, då kan kan stå stilla typ hur länge som hällst. det går bara ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Om du drar back styrspaken, stegrar du, däremot om du drar den framåt, blir det stoppie.. Hur i allsin apa lyckades du då göra stoppie när du öh... Stegrade ? :wacko: Aja, hur som helst, så trodde jag att du menade mc från början, därför trodde jag dej inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 jag skrev fel, man ska dra fram spaken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 det va lättare på VC tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 jag tycker att san and. e snålare med att ge pengar när man gö såna tricks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icestar Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 men snälla... Mitt rekord på bakhjulet e 4613meter.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 men vadå? spelet ska ju ge dricks när man gö sånt???dt e ju oxå ett sätt att tjäna pengar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 men snälla... Mitt rekord på bakhjulet e 4613meter.. :P `va? :blink: så långt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 dt coolaste e ju när man kör ner för en hög klippa :P o ännu collare e dt om man gör dt med mc utan att ramla B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
creemen Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 På vc så körde jag 10.000 meter på bakhjulet det tog mig bara 10 min. :D....men ´jag tycker det är svårare i sa för i det så drar hojjen åt "höger" ibland när man kör på bakan. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 tycker inte jag...men dt e coolt att "baka" med mc på sa, för man kan skrapa regeringsskylten på asfalten :P :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Om man har skit mycket fart med BMX så kan man rulla på ryggen när man gör framot bromsa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg