Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 e er kompisar konstiga ibland?mina vänner e dt ibland, utan några förvarningar :huh: !de retar en värre en den värsta bråkmakaren... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Retar dom dig? isåfall är väll dom inte dina vänner`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 d finns några i min klass som gör d mattias ögärd = helt cp stöd!!!! joakim kistoffersson = värsta bråkmakare sebbe ekberg = - = - Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Nja.. De jag hänger med är väl hyffsat normala iaf, men det är tråkigt om alla är normala xD.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 vänner??va e de??(skoja bara :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Retar dom dig? isåfall är väll dom inte dina vänner`? de har bara dålig humor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Som jag då... jag har riktigt dålig humor... Mina vänner har en otrolig fasination för afrodites apotek... ni vill inte veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 va e dt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Det vill du inte heller vet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 aha... ok... sjukt humor de har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Jag försökte intala dem det... dem tog fram ett par rosa och luddiga handklovar... jag stack illa kvickt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 hahah.. det e den där butiken på skånegatan va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.