Hoppa till innehåll

Gta San Adreas

Gäst Tibia boy

Rekommendera inlägg

Allt du gör kan du bli bättre på, dvs, om du kör bil mycket så blir skillen för det bättre och bättre, och bilen får bättre och bättre väghållning, när du simmar mycket kan du med tiden hålla andan längre och längre under vatten, desto mer du skjuter med ett vapen, desto bättre blir du med det, och till slut får du dubbel vapen om det är möjligt med just det vapnet.. Och så är det med allt annat man kan göra..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Försökte du ta en motorbåt i vattnet när du simmade ? hur i allsin grädde hade du tänkt dig att de skulle funka ? :) Om du ska ta en båt simmandes så får det bli en förtöjd båt. Om du ska ta en i rörelse får du ju ha skaffat en båt innan som du kan jaga ifatt den med, antingen så gör du drive by skjutning på föraren, eller så hoppar du över.. Men simandes lyckas du aldrig :P (Kanske, med en stor potion tur)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mera timing..

fast en gång när jag och min kompis körde multiplayer så körde jag båten.. och eftersom det bara finns en plats fick han liksom stå på båten... då helt plötsligt så "teleporteras" han ner till havsbotten.. vi funderar aslänge var han är och sen då vi förstår att han är där nere så hinner han inte simma upp utan dör... klockrent :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

än så länge har jag bara hittat en gummibåt, vid stranden, fast de inte så bra och därifrån e dt lång väg till los santos eller san fierro :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...