Netsire Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Hej jag skulle vilja ha aimbot på counter-strike vet ni vart man får det altså själva sidan der man laddar ner nån som vet till 1.5 ni Om ni inte hetar aimbot kan du okså ta wallhack det går okså bra Men inga klagå mål tack att varför måste du fuska och så jag vill fuska ajaa jag vil se hur det är nån som vet vart jag kan få tag i det i från aim bot or wallhack. skriv bara du/ Asså om du bara vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Hm, ladda inte ner, vac upptäcker..:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 12 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Aja försig men vet du vart man kan få aimbot?? menar sergöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Ne, då supportar fuska.se internet fusk?.. typ..? "And thats not good?" översättning: "Och det är inte bra?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 12 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Vadå ra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 sök på OGC på google... kan det vara svårare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 (redigerat) Du jag har Den rätta Sidan för dig! Gå in på www.japsclan.com Där finns alla fuska du behöver till counter strike 1.5 och 1.6 Och du kan fråga mig i fall du undrar hur du får dem att funka ;) Redigerat 13 November 2004 av stybbe91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Dåligt och fuska det finns virus på dem flästa och så kan du bli bannad från din cd key Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 13 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Yes jag har aimbot nuuu fast det var inge kul men jag såg hur det var nu i alla fall jag har tagit bort dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Du jag har Den rätta Sidan för dig! Gå in på www.japsclan.com Där finns alla fuska du behöver till counter strike 1.5 och 1.6 Och du kan fråga mig i fall du undrar hur du får dem att funka ;) Det där är Spyware sida gick in det stog vill du köra en massa skit grrrrr :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 13 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 det är bara loosers som fuskar =P, precis som du 0025 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.