Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Jag håller med. det är spelen och spelmaskinen som räknas. Om jag köper en brödrost, köper jag den för att rosta bröd. Om jag får en elektronisk vindrutetorkare inbyggd är väl det ett plus. Men det ska inte ha någon betydelse på hur bra brödet rostas, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Men xbox har bättre grafik än ps2,å man lägga in program in i den å man behöver inte hålla på å köpa en massa spel fö man kan ladda ner gratis spel till den å spara dom i hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 som kan vara olagligt så man får böta typ FEMTIOTUSEN >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Jah menar bara spel som man FÅR ladda ner inte spel som är OLAGLIGA att ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Aha, första gången i mitt liv som jag håller med 0013.... Men är grafiken allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 ehh.. har bara ett argument.. på xbox kan man lira och lyssna på musik genom konsollen samtidigt.. det kan man inte på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 nepp,men de ä ett stort plus++++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Varför göra det när man kan använda en stereoanläggning istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 man kanske inte har råd med en stereoanläggning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 jah har ingen stereo anlägning. Elle vi har en men den ä kopplad till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Hmm... Istället för att fortsätta kanske vi ska sluta, för det ser ut som Red_Fox redan har valt vad han ska köpa (X-Box) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 JEPP de har jah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.