ville10 Skrivet 13 November 2004 Rapport Skrivet 13 November 2004 Jag började nydligen spela och har klarat första templet. När jag kom till det andra (det i öknen) Så verkade det som om det var något hål man skulle skjuta in pilar i. Men mina pilar är slut så jag undrar var man kan få nya. Jag har letat väldigt mycket... :rambo:
Chihuahua Skrivet 13 November 2004 Rapport Skrivet 13 November 2004 Va? Hål man ska skjuta pilar i trodde jag inte att det fanns. Men det kanske är fel på mitt minne. Kan du berätta lite noggrannare så ska jag se om jag kan komma på det. Vilka prylar har du etc etc har du fixat skatten i grottan eller nåt sånt?
ville10 Skrivet 13 November 2004 Författare Rapport Skrivet 13 November 2004 Jag har: Bow, Boomerang, Bombs, Mushroom, 2 bottles, lamp och Bug-catching net. Har den grönda "pendant" När jag kommer till templet i öknen (finns en blå pendant) är det som en sköldpadda med öpen munn som blockerar vägen dit.
gissa92 Skrivet 13 November 2004 Rapport Skrivet 13 November 2004 (redigerat) pilar kan du få om du dödar några levande shackpjäser( jag tycker dom är det ) som finns på stället där man träffar sashasrala(han heter typ det). förresten lämna mushroom till häx shopen. PS rolig avatar Chihuahua :lol: DS Redigerat 13 November 2004 av gissa92
Gäst henke37 Skrivet 14 November 2004 Rapport Skrivet 14 November 2004 för att komma in i 2 templet behöver du dechifrera texten på stenen, för att göra det behöver du "book of mudora" som finns i biblioteket.
ville10 Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Skrivet 14 November 2004 Tack för hjälpen!!! :) Men tyvär var det jag själv som kom på hur man kom in i templet. Jag hada glömt att hämta snabbskorna efter första templet och sen föll allt på plats.
Rekommendera inlägg