mik@el Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 (redigerat) är det någon som gillar att spela trummor? Redigerat 13 November 2004 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 jag gillar det och jag har inte det men min kompis har det så jag brukar spela lite när jag är hemma hos han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 jag gör det! Det är för j*vla skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 13 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 jag gör det! Det är för j*vla skoj! jag brukar spela på onsdagar och fredagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 själv kan jag bara spela i musiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Min kompis e svinbra på trummor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Är trummis i ett band... är inte den bästa trummis man kan ha, men jag hoppas jag duger... Har aldrig gått på trummor och är helt självlärd... skulle behöva ta ett par kurser nån gång... Men det är så jäkla kul att spela!!! Jag vill ha ett eget set... buhu för lägenheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Ingen kan bli lika bra som Nicko McBrain :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 jag bor i en villa, men har inte plats för trummor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 jag spela trummor men detär inte kul men ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 det finns typ inte något roligare än att spela trummor förutom att spela halo2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 spelar inte trummer men på musiken spelar jag bas ibland ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.