Simpsons Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag har trummor och har spelat i flera år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 jag och några jag känner ska göra ett band Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag lirar redan i ett band...jag har varit med i typ 3 band sen nu ska vi göra ett nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 jag har varit med i ett band men det höll inte för alla blev sura med en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jag lirar redan i ett band...jag har varit med i typ 3 band sen nu ska vi göra ett nytt Jaa... och nya band behöver nya trummset. Då kan jag får köpa ditt gamla till ett litet pris? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (redigerat) haha! Jag är inne på mitt andra trummset, sålde mitt gamla för ett tag sen... Ni som har trummset, vilket märke har ni?? Redigerat 18 November 2004 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 11 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 (redigerat) jag har eltrummsett som jag köppte för 40 000kr. jag vet inte vad märket heter Redigerat 11 December 2004 av mik@el Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 40 000?! Kom igen, förlorar man inte känslan med ett eltrummset? Jag kommer få behöva arbeta en hel j*vla sommar för att få ihop ca: 10 000 till ett beg. trummset. 10 000 är inte så mycket, men man kan få något helt ok. Sen har vi problemet med att man inte får spela trummer i en lägenhet... Var ska man repa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 det finns billigare än 10000 du vet min kompis e sketa bra dom har till och med en stor trumma som bord i deras vardags rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 40 000?! Kom igen, förlorar man inte känslan med ett eltrummset? Jag kommer få behöva arbeta en hel j*vla sommar för att få ihop ca: 10 000 till ett beg. trummset. 10 000 är inte så mycket, men man kan få något helt ok. Sen har vi problemet med att man inte får spela trummer i en lägenhet... Var ska man repa? Kolla i tidningen om det är någon som hyr ut någon lokal eller liknande ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 (Slither @ 11/12-2004 21:55:41) 40 000?! Kom igen, förlorar man inte känslan med ett eltrummset? Jag kommer få behöva arbeta en hel j*vla sommar för att få ihop ca: 10 000 till ett beg. trummset. 10 000 är inte så mycket, men man kan få något helt ok. Sen har vi problemet med att man inte får spela trummer i en lägenhet... Var ska man repa? Kolla i tidningen om det är någon som hyr ut någon lokal eller liknande ;) Vårt band repar på en ungdomsgård, så det är ingen fara. Men jag skulle vilja träna mer än två timmar per vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 jag är trummis spelat i 6 år nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.