aaa.det glömde jag säga...man måste göra det för att första gången säger han nåt ovettigt...andra gången utmanar han en... jag kommer inte ihåg men funkar det inte kollar jag i min zelda guide och skriver genast tebax..
Ocarina of Time
o så här slår du honom: slösa 5 morötter o när de kommer tebaka slösar du 5 morötter. OSV!
det går bättre om man tar 6 morötter i taget...
nej, man ska väl ändo ta lite morötter i taget???
det gör jag i alla fall
hur får man morötter??
det skulle jag verkligen vilja veta!!
Om du har Epona och rider kommer det upp 6 morötter framför på skärmen automatiskt och du kan använda dom för att det ska gå snabbare, det är inget man kan få! :wink:
Men jag undrar var man ska lämna Sågen som finns med i byteskedjan! Snälla, hjälp mig!
Tack så jätte mycke men mååste man va stor för att rida???
Smaragd, det vet jag inte! :(
vad gör man i grottan, där man ska få andra stenen?
jag har vart i alla rum på sidorna, sen ska man tydligen in i käften på det där fittfejset tror jag.. men jag har totalt glömt bort hur man gör.
vilket fejs???????????????????????????????????????
den man ska släppa bomber igenom
Den Zelda är ju skitdålig.
Vad ska man göra i Gerudo's valley, där när man nästan är vid den lilla skattkistan? Alltså där det ser ut som om man ska hoppa men man kommer inte fram! :(
använd longshot som du får i vattentemplet..
Jag har bara kommit till Forest Temple ju, och nu kommer jag inte ifrån Gerudo's Fortress! :(
du måste ha klarat water temple MINST innan du går dit
Men då är väl enda utvägen att använda "Minute of Forest", men jag hatar dom där Grisarna!
När kommer man till Water Temple, alltså vilket nummer av tempels är det? Och vad finns i den lilla kistan?
Vem tycker att den här Zelda är töntigt
inte jag...jag gillar alla zelda spel.. =)
det är bäst att klara alla tempel i denna ordningen 1.forest temple(skogstemplet) 2.fire temple(eldstemplet) 3.water temple(vattentemplet) 4.shadow temple(skuggtemplet) 5.spirit temple(andetemplet) 6.ganon's castle(ganon's slott)
man kan välja att ta spirit temple före shadow men det spelar intgen roll
Tja, ja har klarat spelet xx antal gånger men inte lyckats hitta alla hjärtbitar.
Fattas 3 st. och ett antal Gold Scutulas.
Har försökt utan fusk nått år nu men kommr ingen vart. Är det nån som vet en sida med en lista på alla hjärtbitar