Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 tillbaks till zelda, har du funderat på att göra en zelda sida nån gång? eller ett zelda forum? jag tänkte det ett tag men ångra mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jag har faktiskt också tänkt på det... men jag och Smaragd har redan en liten zeldaklubb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 kan inte jag få vad med i den, jag kan lika mycket zelda som du, kanske mer till och med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 det där tar jag som en förolämpning...tyvärr får du fråga smaragd men vi tar ändå inte in fler medlemmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ok sry, men jag tror vi åtminståne är jämn bra, men jag klara ut mitt snabbare än dig... dessutom fråga jag när ni hade startat klubben, men ni hörde inte av er :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jamen än sen, det är ingen som bryr sig om eran diskusion som det ser ut nu, därför tar man sådana saker i PM.. Diskutera Ocarina of time gör man här.. Snälla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 MMMM... precis men jag vill bara tillägga att jag skrev tillbaka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 har ni fått 20 flaskor nån gång?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 har ni fått 20 flaskor nån gång?? vadå 20 flaskor, vad snackar du om, man kan få 4 flaskor o inte 20! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 För att få 20 flaskor ska du gå till en underjordisk grotta (en som har småkryp och fiskar)... Ta fram en av Dina flaskor och försök att fånga en fisk. Precis när Du har tryckt på C-knappen för att fånga fisken, ska Du snabbt trycka in Start-knappen och ta fram ett annat redskap där flaskan var på C-knappen... Om Du byter ut alla Dina redskap (vapen) kommer Du att kunna skaffa Dig upp till 20 flaskor.... Men flaskorna kan Du inte använda till att fylla på exempelvis mjölk... Men det funkar bra med blue fire bland annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag tror inte på det, men även om det skulle funka, hur skulle 20 flaskor få plats på start menyn? Det går ju inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 en Hookshot till exempel byts ut mot en flaska om man gjort rätt...men det blir föremål igen om man stänger av och sätter på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg