Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 vad dåligt, om man sparar då vad händer då? ska testa det där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 då blir det ändå vanliga föremål... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 då har man bara svärdet att slåss med :( e du säker på att det blir vanligt, även om man sparar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 japp....har testat det själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 För att få 20 flaskor ska du gå till en underjordisk grotta (en som har småkryp och fiskar)... Ta fram en av Dina flaskor och försök att fånga en fisk. Precis när Du har tryckt på C-knappen för att fånga fisken, ska Du snabbt trycka in Start-knappen och ta fram ett annat redskap där flaskan var på C-knappen... Om Du byter ut alla Dina redskap (vapen) kommer Du att kunna skaffa Dig upp till 20 flaskor.... Men flaskorna kan Du inte använda till att fylla på exempelvis mjölk... Men det funkar bra med blue fire bland annat. AH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad har du gjort!!! Kunde du inte gjort så inte jag såg det. Huhu jag hade ju Supershoot.Så får jag börja om från början eftersom jag sparade.*suck* :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 För att få 20 flaskor ska du gå till en underjordisk grotta (en som har småkryp och fiskar)... Ta fram en av Dina flaskor och försök att fånga en fisk. Precis när Du har tryckt på C-knappen för att fånga fisken, ska Du snabbt trycka in Start-knappen och ta fram ett annat redskap där flaskan var på C-knappen... Om Du byter ut alla Dina redskap (vapen) kommer Du att kunna skaffa Dig upp till 20 flaskor.... Men flaskorna kan Du inte använda till att fylla på exempelvis mjölk... Men det funkar bra med blue fire bland annat. AH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad har du gjort!!! Kunde du inte gjort så inte jag såg det. Huhu jag hade ju Supershoot.Så får jag börja om från början eftersom jag sparade.*suck* :cry: vad är supershot? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Uppgraderingen av Long shoot genom Game Shark. Man måste ha Styrkans och Vishetens Triforce Del. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 kan man få hela triforce med ett gameshark? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Ja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 okej...men kan du inte göra om gamesharkfusket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jo men man måste ha klarat GANON 50 GGR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 oj....va jobbigt...jag har ibland svårt för Ganonndorf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg